تاوان سکوت
راه هایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 20:6 | بازدید : 417 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

راه هایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی وجود دارند که دانستن آن ها برای همه ی تقاضا کننده ها لازم و حیاتی است، فلذا امروزه تعدد کمپانی های تولید کننده ی نمونه های تقلبی روز به روز بیشتر شده و هر روز شاهد نمونه های تقلبیِ به مراتب کثیر تری در بازار هستیم، نمونه هایی که باید از خرید آن ها به طور کاملاً جدی خودداری کرد. در این بین emdadmobile.net میتواند انتخاب خوبی برای خرید شارژر، کابل شارژ، اداپتور و کلگی شارژر سامسونگ باشد.
در واقع متقاضیانی که قادر به تشخیص شارژر اصلی سامسونگ نیستند و در فرایند خرید نمونه های اورجینالِ آن سهل انگاری می کنند نه تنها به تعدد کمپانی های تولید کننده ی منفعت طلب دامن می زنند بلکه خطر و عواقب ناشی از نمونه های تقلبی را به جان خریده و متحمل خواهند شد.
به احتمال زیاد اگر شما هم از متقاضیان این کالا هستید و نسبت به حساسیت بالای این موضوع آگاه تر شدید، با خود می گویید چگونه می توان یک نمونه ی اصل را از تقلبی تشخیض داد تا از دام کمپانی های منفعت طلب دوری کرد؟
این پرسش و این نگرانی کاملاً صحیح و به جاست، فلذا تمام کمپانی های مذکور می کوشند نمونه هایی روانه ی بازار کنند که شباهت بالایی با شارژر های اورجینال سامسونگ داشته و تشخیص آن ها از یک دیگر سخت باشد.
اما لازم به گفتن است با بررسی های گسترده ای که در این زمینه انجام شده، کارشناسان متخصص راه های گوناگونی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی ارائه داده اند، راه هایی که اگر آن ها را بدانید احتمال خرید شارژر تقلبی را به مراتب کاهش داده و از دام کمپانی های منفعت طلبِ این حوزه دوری خواهید کرد.
حال اگر می خواهید این راه ها را بدانید و اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید در خواندن متن پایین تعلل نکنید و تا انتها همراه ما باشید،‌ تا موفق به تشخیصی درست و نهایتاً خرید شارژر اصلی سامسونگ شوید.
روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از روی ظاهر
نشانه هایی وجود دارند که اگر در ظاهر یک نمونه شارژر سامسونگ مشاهده کردید حاکی از تقلبی بودن آن است. در واقع وجود یک سری نشانه در مطمئن ترین راه و روش در این مسئله محسوب می شود.
این نشانه ها که بررسی آن ها تحت عنوان روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از روی ظاهر شناخته می شوند، دارای موارد مختلفی هستند که در ادامه به چند مورد مهم اشاره کرده ایم:
اولین چیزی که می توان در ظاهر شارژر های موبایل بررسی کرد، نوع بسته بندی آن ها می باشد. متریال مورد استفاده در بسته بندی نمونه های اصل کیفیت خوبی داشته و سطح آن دارای نوشته هایی با جلوه ای طبیعی است، یعنی نه بیش از حد پر رنگ بوده و نه به طور بی کیفیت و کم رنگ می باشند.
مطابقت تاریخ درج شده روی بسته بندی با تاریخ سطح شارژر از دیگر نشانه هایی است که اگر دارای نقصی باشد حاکی از تقلبی بودن شارژر است.
تمییز بودن درز های شارژر نیز نشانه ی خوبی در زمینه ی تشخیص از روی ظاهر به شمار می رود، فلذا برخی از نمونه های تقلبی دارای درز هایی نا مرتب و نا منظم می باشند.
نوشته هایی که در سطح شارژر چاپ شده اند از فونتی تو پر و ظاهری واضح برخوردار هستند، در حالی که اگر غیر از این باشد یعنی فونت ها بی کیفیت، کم رنگ و نا واضح بودند، شارژر مربوطه تقلبی است.
اگر دیدید گوشه ها و زوایای شارژر ظریف نیست و با یک دیگر نا هماهنگ هستند بدون شک شما در حال مشاهده ی یک نمونه ی تقلبی می باشید.
اتصالات طلایی و فلزی شارژر های اصلی سامسونگ نه تنها نور را منعکس نمی کنند بلکه رنگ نسبتاً تیره ای دارند، پس اگر دیدید اتصالات دارای رنگ روشن و شفافی هستند بدانید که شارژر مورد نظر تقلبی می باشد.
و ...
آیا بررسی نشانه های ظاهری برای تشخیص شارژر سامسونگ اصل از تقلبی کافی است؟

حال سوالی که پس از خواندن تیتر قبلی در ذهن افراد ممکن است تداعی شود این است که آیا نشانه های ظاهری برای تشخیص شارژر سامسونگ اصل کافی هستند؟
در راستای جواب این پرسش لازم است بگوییم متاسفانه امروزه فقط با تکیه بر این روش و بررسی پارامتر های ظاهری نمی توان به تشخیصی قطعی و درست رسید، فلذا کمپانی های تولید کننده ی شارژر های تقلبی به قدری ماهر و کار بلد شده اند که نمونه هایی کاملاً مشابه با ظاهر نمونه های اصلی روانه ی بازار می کنند.
به طوری که حتی ممکن است شما با توجه به ظاهر دو شارژر که یکی اصل و دیگری تقلبی است، قادر به تشخیص نمونه ی اصلی نبوده و نمونه ی تقلبی را به واسطه تمییزی ظاهر و داشتن نشانه های کیفیت بالا، تهیه کنید و گول ظاهر اصل آن را بخورید.
پس در نتیجه نمی توان فقط و فقط با تکیه بر روش های تشخیص از روی ظاهر منجر به خرید شارژر اصلی سامسونگ شد، از این رو در دو تیتر بعدی روش های به مراتب موثر تری آورده ایم که بدون شک دانستن آن ها خالی از حسن نیست.
قیمت یکی از مهم ترین پارامتر های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی قیمت نیز می تواند پارامتر مهمی محسوب شود؛ پارامتری که نسبت به نشانه های ظاهری موثر تر است اما باز هم روش صد در صد مطمئنی به شمار نمی رود.
در حقیقت اگر دیدید نمونه ای با ادعای فروشنده کاملاً اصل و اورجینال است و همچنین دارای نشانه های ظاهری مطلوبی هم می باشد ولی قیمت بسیار ارزانی دارد، در تقلبی بودن آن شک نکنید. فلذا امکان ندارد یک شارژر سامسونگ اورجینال دارای بهای تمام شده ی نا چیزی باشد.
اما از آن جا که گران بودن هم نشانه ی قابل اطمینانی حاکی از اصل بودن شارژر نیست، نمی توان روی این مقوله زیاد حساب کرد و فقط با توجه به آن خرید نمود. به عبارتی فرایند شناسایی شارژر اصلی سامسونگ فرایندی است که باید همه ی پارامتر ها را در نظر بگیرید و با توجه به نتیجه گیری حاصل از تمام آن ها تشخیص درستی بدهید. یعنی بایستی همه ی روش ها را به کار گرفته و از هیچ کدام غافل نشوید.
موثر ترین راه شناسایی شارژر های اصل سامسونگ
و بالاخره می رسیم به گفتن موثر ترین راه شناسایی شارژر اصل سامسونگ، راهی که نسبت به روش های دیگر مطمئن تر و در عین حال بسیار ساده تر می باشد؛ به طوری که با بهره مندی از این روش دیگر نیازی نیست متقاضی نگران دام کمپانی های تولید کننده ی محصولات تقلبی باشد و قادر است با اطمینان خاطر به خرید بپردازد، خریدی که حتی نیازی به بهره مندی از روش های دیگری ندارد.
در اصل این راهکار را می توان تحت عنوانِ، انتخاب یک فروشگاه معتبر و خرید از آن معرفی کرد. زیرا لازم به گفتن است اعتبار بالایی که فروشندگان حوزه ی شارژر موبایل سامسونگ کسب می کنند تماماً ناشی از ارائه ی محصولات اورجینالی است که با تخصص خود قادر به تشخیص آن ها هستند. 
بنابراین اگر فقط و فقط بکوشید تا یک فروشگاه معتبر و متعهد پیدا کنید می توانید بدون این که راهکار های تشیخیص شارژر اصلی سامسونگ را در نظر داشته باشید، خریدی صد در صد مطمئن و تضمین شده انجام دهید. خریدی که در آن با پرداخت منصفانه ترین مبالغ موفق به تهیه ی اصل ترین شارژر های سامسونگ خواهید شد. یکی از این فروشگاه های معتبر همانطور که گفته شد www.emdadmobile.net است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اهداف یادگیری برای توسعه فردی و رشد شخصی
پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 1:18 | بازدید : 449 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )
Post image

یادگیری یک بخش اساسی از زندگی است و هرچه بیشتر بیاموزید و یاد بگیرید بیشتر تشنه دانستن می شوید. نگرش شما نسبت به رشد فردی و توسعه نفس از طریق یادگیری مداوم، عامل مهمی در نحوه موفقیت شما در زندگی است. در این مقاله، به برخی از اهداف یادگیری که به شما کمک می کنند به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید و موفق ‌تر باشید، می پردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه یادگیری مستقل منجر به رشد و توسعه می شود؟

زمانی که شما وقف یادگیری مادام العمر می کنید، توسعه در حوزه ‌های اصلی رشد را نیز تجربه خواهید کرد. این شامل رشد عقلانی، حرفه‌ ای، اجتماعی و فیزیکی می ‌شود. شما می‌ توانید این حوزه های رشد را یکی یکی انتخاب کنید و چیزی را یاد بگیرید که باعث پیشرفت تان شود. زمانی که به هدف خود در یکی از این حوزه ها رسیدید، می‌ توانید حوزه دیگری را در نظر بگیرید که به بهبود نیاز دارد.

راه ‌های مختلفی برای یادگیری وجود دارد و این موارد شامل خواندن، گوش دادن، شرکت در دوره ‌های آنلاین و هر وسیله دیگری است که دانش می‌ تواند از طریق آن جذب شود. همچنین می‌ توانید با مشاهده دوستان، همکاران، روسا، یا هر فرد دیگری که سبک زندگی آن ‌ها را تحسین می ‌کنید، نیز یاد بگیرید.

نمونه هایی از اهداف یادگیری شخصی

هدف ما از یادگیری فردی فقط به بالا بردن اطلاعات و دانش خلاصه نمی شود بلکه در بهبود بخش های خاصی از زندگی نیز نقش دارد. نمونه هایی از این اهداف را در قسمت زیر یادآور می شویم:

توسعه مهارت های ارتباطی

توانایی شما در برقراری ارتباط موثر نقش مهمی در رسیدن به موفقیت شما دارد. این امر در مورد هم ارتباط کلامی و هم غیر کلامی با همکاران، مشتریان، دوستان و خانواده صدق می کند. همه ما قادریم یاد بگیریم که چگونه ارتباط برقرار کنیم. در هر شغل و کسب و کاری که هستید، داشتن یک هدف برای بهبود مهارت‌ های ارتباطی به عنوان یک مزیت بزرگ محسوب خواهد شد.

برای یادگیری موضوعات مرتبط با ارتباطات، مانند صحبت با مخاطب، راهبردهای ارتباطی برای فروش و بازاریابی، ارتباطات مؤثر شرکت ها، ارتباطات مجازی و … در در دوره های آموزشی آنلاین ثبت نام کنید.

مهارت مذاکره

موضوع مورد نظر فرقی نمی کند، خواه در مورد شرایط قرارداد یا معاملات تجاری خواه حقوق و دستمزد یا قیمت کالاها باشد، مهارت مذاکره از جمله مهارت های ضروری است و یادگیری آن نیز بسیار مهم است.

داشتن این مهارت می تواند وقت و هزینه فوق العاده ای را برای شما صرفه جویی کند و در معاملات شما با سایرین نیز به شما کمک خواهد کرد. شاید نتوانید همیشه هر چیزی که می‌ خواهید را به دست آورید، اما مهارت ‌های مذاکره می ‌توانند به شما کمک کنند تا به بیشتر چیزهایی که می خواهید دست یابید.

مهارت های اخلاقی و مسئولیت اجتماعی

گاهی اوقات ما می ‌دانیم که دیگران چه انتظاری از ما دارند، اما گاهی هم واقعا از این موضوع چندان مطمئن نیستیم. ما اغلب در شرایطی به سر می ‌بریم که در آن بخاطر کاری که قرار است انجام دهیم گیج می‌ شویم.

دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه انتظاراتی از شما می رود، می ‌تواند تصویر مثبت شما را بالا ببرد و در حیطه کار یا جامعه به محبوبیت قابل قبولی دست یابید. این مهارت می ‌تواند برای یک رهبر بسیار ضروری باشد و باعث شود بسیار موثرتر عمل کند. با مطالعه گسترده در مورد موضوع می توانید به یادگیری در مورد اصول اخلاقی و مسیولیت اجتماعی ادامه دهید. به علاوه تمام اطلاعات موجود در یک سازمان در خصوص اصول اخلاقی و ارزش‌ های اصلی آن را بخوانید.

مهارت کار تیمی و انعطاف پذیری

برخی افراد فکر می کنند که انجام کار تیمی یک کار بسیار راحت است، اما حقیقت این است که کار تیمی و هماهنگ شدن با یک گروه یکی از سخت ترین کارهاست و داشتن مهارت های خاصی را می طلبد. برای تمرین مهارت های موردنیاز کار تیمی، یاد بگیرید که روشنفکر باشید، برای کمک به دیگران داوطلب شوید و در مواقع لزوم از هم تیمی های خود درخواست کمک کنید. همچنین، پیشنهادهایی را در مورد راه ‌حل ‌ها برای حل یک مساله ارائه دهید.

قضاوت و داوری خوب

توانایی تصمیم‌ گیری صحیح بستگی به این دارد که چطور بتوانید مهارت‌ های استدلال و قضاوت خود را گسترش دهید. متاسفانه، این چیزی نیست که همه بتوانند به راحتی به آن دست یابند، به خصوص زمانی که تصمیم‌ گیری سخت می‌ شود.

مقاله ای در مورد بررسی کسب و کارها در دانشگاه هاروارد، نکات مفید زیر را برای تصمیم گیری خوب بیان کرده است:

  • با دقت گوش دادن یا خواندن انتقادی برای تبدیل دانش به درک

  • کشف چیزهای گفته نشده و تفسیر زبان بدن

  • درک، شفاف سازی و پذیرش نظرات متفاوت

توانایی گوش دادن و خواندن اطلاعات و اهداف، را با دقت بالا ببرید تا درک مناسب را به دست آورید و بتوانید قبل از تصمیم‌ گیری، نقطه ‌نظرات متفاوت را ارزیابی کنید.

تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله

تفکر انتقادی و مهارت ‌های حل مساله به عنوان توانایی استفاده از دانش، حقایق و داده‌ ها برای حل موثر مشکل توصیف می‌ شوند. این امکان وجود دارد که تفکر در مورد یک مشکل و ارائه یک راه حل فوری یا رسیدن به ایده های حل مشکل، منجر به یک راه ‌حل شود. دنیای رقابتی کار نیازمند مقدار زیادی تفکر انتقادی است و توانایی حل مشکلات یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

یاد بگیرید که چطور اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و نتیجه آینده یک تصمیم را پیش ‌بینی کنید. از پازل و بازی ‌های فکری برای توسعه منطق استفاده کنید و نقشه‌ های ذهنی برای تمرین تجسم یک مشکل و راه‌ حل آن ایجاد کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 193
:: بازدید ماه : 1617
:: بازدید سال : 9856
:: بازدید کلی : 171160