تاوان سکوت
نقد و بررسی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 22:54 | بازدید : 422 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit و اطلاعات مربوط به ویژگی و عملکرد کلی این محصول را قصد داریم در این مقاله به طور کلی به بررسی آن بپردازیم. دنیای ویپینگ یکی از صنایع جدید در زمینه دخانیات است که در چند سال گذشته توانسته طرفداران و متقاضیان بسیار زیادی را به خود جلب کند. این موضوع را نباید فراموش کرد که جدید بودن و استفاده همزمان از تکنولوژی در فناوری ساختاری این محصول از ویژگی‌های اساسی این عرصه به حساب می‌آید. سالانه تعداد بسیار زیادی ویپ و ایجوس توسط کمپانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این دستگاه‌ها به لطف عملکرد و فعالیت گسترده خود در شرایط و مشخصه‌های مختلف می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

برخی از این محصولات برای استفاده روزانه و برخی دیگر ممکن است به صورت مقطعی مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع را نباید فراموش کرد که کارایی و عملکرد کلی هر محصولی بر اساس مشخصه‌های ساختاری خود می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعاتی کلی درباره عملکرد و توانایی  ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit را مورد بررسی قرار دهیم. دانستن اطلاعات کلی درباره این محصول می‌تواند توانایی شما را برای انتخاب یک ویپ به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با ما همراه باشید.

اطلاعات کلی درباره ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit

ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit یکی از برترین محصولات تولید شده توسط کمپانی معروف و پرطرفدار گیک ویپ است که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن وجود طراحی بسیار زیبا و خلاقانه است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این ویپ مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه و آسیب می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند از ویپ در شرایط و مشخصه‌های متفاوت استفاده کنند. این موضوع را نباید فراموش کرد که میزان ویپینگ ایجاد شده توسط این محصول می‌تواند لذت بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. سختی بدنه و همچنین طراحی دلنشین این محصول از ویژگی‌های اصلی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit است که می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب به حساب بیاید.

عملکرد کلی و کارایی این ویپ مورد تایید طیف گسترده‎‌ای از ویپرها و نشریات مختلف است که تا به اینجای کار رتبه و ارزش قابل توجهی از این نشریات و ویپرها به دست آورد. از نظر عددی بسیاری از نشریه‌ها از عدد 100 عدد 95 را به دست آورده که به عنوان یک ویپ عدد و رتبه بسیار عالی در میان رقبای خود به حساب می‌آید. باتری 18650 میلی آمپر در ساعت، ظرفیت 4 میلی لیتری تانک ایجوس، میزان وات 5 تا 100 واتی، وزن 112 گرمی و . . . از ویژگی‌های ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit به حساب می‌آید. کارایی سیستم اجرایی و وزن بسیار سبک این ویپ از ویژگی‌های کاربردی و ساختاری این محصول است. البته قیمت مقرون به صرفه این ویپ را نباید فراموش کرد. می‌توانید GeekVape Aegis Solo Kit را از فروشگاه ویپرزکو نیز خریداری کنید.

این ویپ با میزان توان 100 وات و اندازه کوچک آن می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده به حساب بیاید که دارای تانک Cerberus sub-ohm است. از نظر طراحی بیرونی این ویپ می‌توان گفت که ساختار چرمی لاستیکی این ویپ می‌تواند جدا از عملکرد عالی می‌تواند طرح بسیار زیبایی را به خود به ارمغان آورد. همچنین صفحه نمایش این محصول باعث می‌شود به راحتی از آن استفاده کرده و از اطلاعات ویپ خود باخبر شوید. تنها ایرادی که می‌توان به ساختار کلی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit گرفت این است که باتری خارجی این محصول 18650 میلی آمپر در ساعت ظرفیت دارد. این در حالی است که در بسیاری از محصولات تولید شده توسط برند گیک ویپ و نمونه ایجیس، باتری‌ها ظرفیتی برابر با 26650 میلی آمپر در ساعت دارند.

با این که ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit اندازه بسیار کوچک‌تری نسبت به سایر محصولات تولید شده در کمپانی گیک ویپ و برند ایجیس دارد، با این حال ضد آب بوده و ساختار چرمی لاستیکی نیز در آن وجود دارد که جدا از عملکرد مطلوب، طراحی زیبا و دلنشینی دارد که استفاده از این محصول را بیش از پیش بهتر می‌کند. ماد این ویپ دارای چیپست AS در ساختار داخلی خود است که همین موضوع باعث می‌شود بتوانید تا حد ممکن حتی توان بالای 100 وات را نیز برای ویپینگ برای دستگاه فراهم کرد. در داخل کیت این دستگاه، تانک از نوع Cerebus وجود دارد همچنین دو نمونه کویل از نوع 0.3 اهم در این کیت موجود است که در عمل ویپینگ نقش به سزایی دارند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اسباب بازی خوب برای کودکان - نی نی پارسه
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 20:23 | بازدید : 430 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

علاوه بر ایمن بودن (نگاه کنید به ایمنی و اسباب بازی های کودکان در زیر) ، اسباب بازی های خوب برای کودکان خردسال باید با مراحل رشد و توانایی های ظهور آنها مطابقت داشته باشد. بسیاری از وسایل بازی ایمن و مناسب موارد رایگان هستند که معمولاً در خانه یافت می شوند. جعبه های مقوایی ، کاسه ها و درهای پلاستیکی ، مجموعه درب بطری های پلاستیکی و سایر "گنجینه ها" توسط کودکان در سنین مختلف با بیش از یک روش قابل استفاده است. همانطور که لیست های زیر را از اسباب بازی های پیشنهادی برای کودکان در سنین مختلف می خوانید ، به یاد داشته باشید که هر کودک با سرعت خاصی رشد می کند. موارد موجود در یک لیست - به شرطی که ایمن باشند - می توانند گزینه های مناسبی برای کودکانی باشند که از سن محدوده پیشنهادی کمتر و بیشتر هستند.


اسباب بازی برای نوزادان جوان - تولد تا 6 ماهگی
نوزادان دوست دارند به مردم نگاه کنند - آنها را با چشم دنبال می کنند. به طور معمول ، آنها چهره و رنگ های روشن را ترجیح می دهند. نوزادان می توانند به آنچه دست و پا می توانند انجام دهند ، برسند ، سر خود را بلند کنند ، سر خود را به سمت صدا بچرخانند ، چیزهایی را در دهان خود بگذارند و موارد دیگر!

اسباب بازی های خوب برای نوزادان جوان:

چیزهایی که می توانند به آنها دست پیدا کنند ، نگه دارند ، مکش کنند ، تکان دهند ، با آنها صدا ایجاد کنند - جغجغه ، حلقه های بزرگ ، اسباب بازی های فشرده ، اسباب بازی های دندان درآوردن ، عروسک های نرم ، توپ های دارای بافت و کتابهای وینیل و تخته
چیزهایی برای گوش دادن - کتابهایی با قافیه ها و شعرهای کودکستان ، و ضبط لالایی ها و آهنگ های ساده
چیزهایی که باید مشاهده کرد - تصاویر صورتهای آویزان شده تا کودک بتواند آنها را ببیند و آینه های نشکن
اسباب بازی برای نوزادان مسن - 7 تا 12 ماه
نوزادان بزرگتر حرکت می کنند - معمولاً آنها از غلتیدن و نشستن به اسکوتر ، تندرست ، خزنده ، خود را بالا کشیدن و ایستادن می روند. آنها نام خود و کلمات رایج دیگر خود را درک می کنند ، می توانند اعضای بدن را شناسایی کنند ، اشیا hidden پنهان را پیدا کنند و وسایل را درون و خارج از ظرف قرار دهند.

اسباب بازی های خوب برای نوزادان مسن:

چیزهایی که می توان با آنها بازی کرد - عروسک های کودک ، عروسک های عروسی ، وسایل نقلیه پلاستیکی و چوبی با چرخ و اسباب بازی های آب
چیزهایی که باید رها کنید و بیرون بیاورید - کاسه های پلاستیکی ، مهره های بزرگ ، توپ ها و اسباب بازی های تودرتو
چیزهایی که می توان با آنها ساخت - بلوک های نرم بزرگ و مکعب های چوبی
چیزهایی که می توانید از عضلات بزرگ آنها استفاده کنید - توپ های بزرگ ، اسباب بازی های فشار دادن و کشیدن ، و چیزهای نرم و نرم برای خزیدن
اسباب بازی برای کودکان 1 ساله
کودکان یک ساله در سفر هستند! به طور معمول آنها می توانند پیوسته قدم بزنند و حتی از پله ها بالا بروند. آنها از داستان لذت می برند ، اولین کلمات خود را می گویند و می توانند در کنار کودکان دیگر بازی کنند (اما هنوز با آنها نیست!). آنها دوست دارند آزمایش کنند - اما برای ایمن نگه داشتن آنها به بزرگسالان نیاز دارند.

اسباب بازی های خوب برای کودکان 1 ساله:

کتاب هایی را با تصاویر ساده یا عکس از اشیا Board واقعی تخته کنید
ضبط با آهنگ ، قافیه ، داستان ساده و عکس
چیزهایی که می توانید با آنها استفاده کنید - مارکرهای گسترده ای غیر سمی ، قابل شستشو ، مداد رنگی و کاغذهای بزرگ
چیزهایی که می توان با آنها وانمود کرد - تلفن های اسباب بازی ، عروسک ها و تخت های عروسک ، کالسکه و کالسکه کودک ، لوازم آرایش (روسری ، کیف پول) ، عروسک ها ، اسباب بازی های پر شده ، حیوانات پلاستیکی و وسایل نقلیه "واقع گرایانه" پلاستیکی و چوبی
چیزهایی که می توان با آنها ساخت - بلوک های مقوایی و چوبی (می تواند کوچکتر از موارد استفاده شده توسط نوزادان باشد - 2 تا 4 اینچ)
چیزهایی برای استفاده از ماهیچه های بزرگ و کوچک آنها - پازل ، تخته های بزرگ بچه گانه ، اسباب بازی هایی با قطعاتی که کارها را انجام می دهند (شماره گیری ، کلید ، دستگیره ها ، درب ها) و توپ های بزرگ و کوچک
اسباب بازی برای کودکان 2 ساله (کودکان نوپا)
کودکان نوپا به سرعت در حال یادگیری زبان هستند و احساس خطر می کنند. با این وجود آنها "آزمایش" های زیادی را انجام می دهند: پریدن از ارتفاع ، کوهنوردی ، آویزان شدن توسط بازوها ، غلت زدن و بازی خشن و آشفته. آنها کنترل خوبی بر روی دست و انگشتان خود دارند و دوست دارند کارها را با اشیای کوچک انجام دهند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود آهنگ جدبد از همراه موزیک
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 20:6 | بازدید : 410 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

از بین بردن استرس از طریق قدرت موسیقی
موسیقی می تواند هم بر احساسات و هم بر بدن تأثیر عمیقی بگذارد. موسیقی سریعتر می تواند احساس هوشیاری و تمرکز بهتری در شما ایجاد کند. موسیقی خوش بینانه باعث می شود که نسبت به زندگی احساس خوش بینی و مثبت تری داشته باشید. سرعت کندتر می تواند ذهن شما را ساکت کرده و ماهیچه های شما را شل کند و باعث آرام شدن شما در هنگام از بین بردن استرس روز شود. موسیقی برای آرامش و مدیریت استرس موثر است.

برای دانلود آهنگ جدید به سایت همراه موزیک بپیوندید.

تحقیقات این تجربیات شخصی با موسیقی را تأیید می کند. یافته های فعلی نشان می دهد که موسیقی در حدود 60 ضربان در دقیقه می تواند باعث هماهنگی مغز با ضربان ایجاد کننده امواج مغزی آلفا شود (فرکانس های 8 تا 14 هرتز یا چرخه در ثانیه). این امواج مغزی آلفا همان چیزی است که در هنگام آرامش و هوشیاری وجود دارد. برای تحریک خواب (یک موج مغزی دلتا 5 هرتز) ، ممکن است لازم باشد که شخص حداقل 45 دقیقه را در یک موقعیت آرام و به گوش دادن به موسیقی آرام بخش اختصاص دهد. محققان دانشگاه استنفورد گفته اند "به نظر می رسد گوش دادن به موسیقی می تواند عملکرد مغز را به همان اندازه دارو تغییر دهد." آنها متذکر شدند که موسیقی چیزی است که تقریباً هرکسی می تواند به آن دسترسی داشته باشد و آن را به ابزاری آسان برای کاهش فشار تبدیل می کند.

بنابراین چه نوع موسیقی استرس را به بهترین وجه کاهش می دهد؟ کمی تعجب آور است که سازهای زهی ، طبل و فلوت های بومی آمریکای بومی ، سلتیک ، هند در آرامش بخشیدن به ذهن بسیار مثر هستند ، حتی اگر با صدای متوسط ​​بلند باشند. برای تلفن های موبایل از باران ، رعد و برق و طبیعت ، ممکن است آرامش بخش باشد ، به خصوص هنگامی که با موسیقی های دیگر آمیخته شود ، مانند موسیقی سبک جاز ، کلاسیک (حرکت "لارگو") و موسیقی گوش دادن آسان. از آنجا که با موسیقی به ندرت به ما ضربان در دقیقه گفته می شود ، چگونه موسیقی آرامش را که برای شما بهترین است انتخاب می کنید؟ پاسخ تا حدی به خود شما بستگی دارد: شما ابتدا باید موسیقی پخش شده را دوست داشته باشید و سپس باید باعث آرامش شما شود. می توانید با کاوش موسیقی در این صفحه وب شروع کنید. برخی ممکن است شما را آرام کنند ، برخی نه. خودتان را مجبور کنید به موسیقی آرامش بخش گوش دهید که شما را اذیت می کند می تواند تنش ایجاد کند ، نه اینکه آن را کاهش دهد. اگر چنین اتفاقی افتاد ، سعی کنید در اینترنت به دنبال گزینه های دیگری بگردید یا برای سایر پیشنهادات موسیقی با کارمندان خدمات مشاوره مشورت کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که ساکت کردن ذهن به معنای خواب آلودگی خودکار نیست. این بدان معناست که مغز و بدن شما آرام هستند و با خود آرام و آرام خود ، می توانید در بسیاری از فعالیت ها به بهترین شکل عمل کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


علت شارژ نشدن آیفون
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 19:4 | بازدید : 407 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

شارژ نشدن آیفون یکی از مشکلات عمومی این گوشی است. اگر آیفون شما با این مشکل روبرو است، می ‌توانید این راه‌ حل‌های ساده را به کار بگیرید.

شارژ نشدن آیفون مشکل خیلی رایجی نیست. اگر چه آیفون در گوشی ‌های خود از استاندارد های بالایی پیروی می ‌کند، اما گاهی اوقات ممکن است در آیفون خود با این مشکل مواجه‌ شوید. اگر برای شما این مشکل به وجود آمد هیچ جای نگرانی وجود ندارد. حل مشکل شارژ نشدن آیفون کار ساده ‌ای است و شما به راحتی در منزل و با دنبال ‌کردن یک سری اصول اولیه می ‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

برای تعمیر موبایل خود به سایت مای فون مراجعه کنید.

 

چرا آیفون شارژ نمی‌ شود؟ بررسی دلایل احتمالی

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که اگر گوشی آیفون ‌شان شارژ نمی ‌گیرد پس باید باتری آن را تعویض ‌کنند. باید بیان کنیم که در اغلب مواقع نیازی به خرید یک باتری جدید وجود ندارد. برای شارژ نشدن آیفون چندین دلیل می ‌تواند وجود داشته ‌باشد:

مشکلات نرم افزاری

 آیا می ‌دانید این سیستم عامل گوشی شما است که تصمیم می‌ گیرد آیا گوشی شما شارژ بشود یا خیر. نباید تصور کنید که صرفا با وصل کردن شارژر به پریز و متصل نمودن آن به گوشی، موبایل شما شروع به دریافت شارژ می ‌کند. اگر دیدید که گوشی شما شارژ نمی‌ شود پس این احتمال وجود دارد که نرم افزار گوشی شما دچار مشکل شده باشد.

مشکلات سخت افزاری

 اگر از نظر نرم افزاری گوشی شما مشکلی نداشته ‌باشد، ممکن است یکی از مشکلات سخت افزاری زیر را داشته‌ باشد:

  • درگاه شارژ کثیف شده است
  • ممکن است خود شارژر (کابل و کله شارژر) شل شده باشد
  • کله شارژر و یا کابل شارژ خراب شده باشد
  • شارژری که استفاده می ‌کنید مخصوص گوشی آیفون نباشد

شارژ نشدن آیفون و راه حل‌های مناسب

اجازه بدهید تا در ابتدا راه حل مشکلات نرم افزاری را بیان کنیم و سپس به راه حل مشکلات سخت افزاری بپردازیم.

راه حل نرم افزاری

 اگر گوشی شما شارژ نمی ‌شود اولین راه حلی که می ‌توانید استفاده ‌کنید، این است که به ریست کردن کامل گوشی بپردازید. این کار باعث از بین ‌رفتن عیب‌ های نرم افزاری احتمالی می ‌شود. انجام این کار بسیار آسان است و می ‌توانید این کار را در خانه انجام دهید. حدود 70 درصد احتمال دارد که با ریست کامل مشکل گوشی شما حل شود.

اگر این کار باعث حل مشکل نشد، پس روش حل سخت افزاری را امتحان کنید.

راه حل سخت افزاری

کثیف بودن پورت شارژر

 بله، این احتمال وجود دارد که پورت شارژر شما کثیف شده باشد. ممکن است درون آن گرد و غبار رفته باشد. با استفاده از یک خلال دندان یا یک بروش ESD ایمن می‌ توانید آن را تمیز کنید. سپس بررسی کنید که آیا گوشی شارژ می ‌شود یا خیر.

کله شارژر و یا کابل شارژ شل شده باشد

 مطمئن شوید که کله شارژ و کابل شارژر به درستی و محکم متصل شده باشند. همچنین مطمئن شوید که پریز برق‌ دار باشد.

همچنین می ‌توانید با استفاده از یو اس بی و از طریق لپ تاپ، آیفون خود را شارژ  کنید.

کله شارژر یا کابل شارژ آسیب دیده باشد

 با استفاده از شارژر خود تلاش ‌کنید تا یک آیفون دیگر را شارژ کنید. اگر موفق ‌شدید پس کله شارژر و کابل شارژر شما سالم است. در غیر این صورت باید آن ها را تعویض ‌کنید.

 

شارژر شما مخصوص آیفون نباشد

 مطمئن ‌شوید که از یک شارژر آیفون استفاده می ‌کنید. اگر شارژر شما یک شارژر معتبر و اصلی آیفون نباشد ممکن است هنگام شارژ تلفن همراه با مشکلاتی روبرو شوید.

سخن پایانی

در 90 درصد مواقع، ریست کامل یا تمیز کردن پورت شارژر باعث رفع مشکل عدم شارژ شدن آیفون می ‌شود. اگر هیچ یک از روش‌ های ذکر شده کارساز نبود، بهتر است به تعمیرگاه‌ های معتبر مراجعه ‌کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قشم گردی - جزایر ناز قشم
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 18:52 | بازدید : 398 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

جزایر ناز (به اشتباه جزیره ناز!) دوتا جزیرن که تو قسمت جنوبی جزیره قشم قرار گرفتن. این جزیره ها کمی از ساحل فاصله دارن و موقع جزر به ساحل وصل می‌شن و موقع مد از ساحل جدا. این جزیره ها زیاد بزرگ نیستن و بزرگه سه هکتار بیشتر نیست.

حتی وقتی این جزیره ها به ساحل وصل می‌شن، یه طرفشون همیشه آبه. صدای برخورد موجا به صخره‌هاشون واقعا آرامش‌بخشه.

رو صخره‌ها می‌تونید این خرچنگا رو هم ملاقات کنید.

رو جزایر ناز کسی زندگی نمی‌کنه ولی ماهیگیرای محلی یه سری اتاقک برای استراحت درست کردن. نمای دریا و جزیره از اونجا خیلی قشنگه و توصیه می‌کنیم گذرتون به جزیره ما افتاد، اینجا رو اصلا از دست ندید.

غروب ساحل ناز

حالا چرا بهشون میگن جزایر ناز؟

به زبون محلی، به این دو جزیره “دو کَردَه” می‌گن. اما چرا بهشون می‌گن جزایر ناز؟ چون همونطور که گفتیم وقتی سطح آب دریا بالاست، این دو تا جزیره رو فقط میشه از رو ساحل قشم تماشا کرد. ولی وقتی سطح آب میره پایین، راه نسبتا باریکی از ساحل تا این دو جزیره باز میشه که میشه با پای پیاده بهشون رسید.

این حالت که این دو جزیره مدام به ساحل وصل می‌شن و دوباره جدا می‌شن باعث شده بهشون بگن جزایر ناز.

از پاراگلایدر تا شترسواری؛ حسابی اون‌جا تفریح کنید!

به همت مردم و سازمان منطقه‌ی آزاد، انواع امکانات تفریحی در اطراف جزایر ناز فراهم شده. از شتر‌سواری گرفته تا پاراگلایدر، جت‌اسکی، قایق‌سواری و خیلی چیزهای دیگه.

پاراگلایدر سواری در جزایر ناز

با ۵ یا ۱۰ هزارتومن! شتر سواری کنید :)

خوشبختانه سازمان زحمت کشیده و پارکینگ بزرگی اون‌جا احداث کرده. اطرافشم پر از اغذیه فروشی و محل‌هایی برای فروش صنایع دستی هست.

حالا کی می‌شه رفت رو جزایر ناز؟

برای رفتن به این دوتا جزیره محدودیت وجود داره. و اون محدودیت هم جزر و مد خلیج فارسه. شما فقط زمانی که آب دریا پایینه می‌تونید برید رو جزایر.

به خاطر موقعیت جزایر ناز، حدود ۳ ساعت بعد از شروع جزر (پایین رفتن آب) می تونید برید روی جزایر، و حدود ۱ ساعت بعد از شروع مد باید کم کم به فکر برگشتن باشید. چون اگر برنگردید آب بالا میاد و شما باید تا پایین رفتن مجدد آب دریا صبر کنید. فاصله بین جزر و مد دریا هم حدودا ۶ ساعته. پس شما با این حساب که سه ساعت بعد از جزر می تونید برید و یک ساعت بعد از مد باید برگردید، ۴ ساعت وقت دارید که از زیبایی جزایر و دریا و ساحل لذت ببرید.

برای اینکه بدونید بهترین زمان بازدید از جزایر ناز چجوریه ما یه جدول آماده کردیم که توش زمان “تقریبی” رو برای یک ماه آینده نوشتیم. ما سعی می کنیم این جدول رو به روز نگه داریم تا شما راحت باشید. (اگه جدول رو از موبایل می‌بینید احتمال داره که کامل نشون داده نشه. کافیه که امکان چرخش موبایلتون رو فعال کنید و موبایلتون رو بچرخونید)

پس اینجوری شد که شما سه ساعت بعد از پایین رفتن آب (جزر) می تونید برید رو جزیره‌ ها و یک ساعت بعد از شروع بالا اومدن آب (مد) باید بیاید ساحل.

یه تذکر: موقعی که آب درحال بالا اومدنه، سطح ساحل نرمتر میشه و ممکنه ماشینتون گیر کنه. اتفاقی که خیلی خیلی تو قشم و به خصوص کنار این جزیره‌ ها معموله. با اینکه سازمان منطقه آزاد برای جزایر ناز جایگاه پارک ماشین درست کرده اما ممکنه حس ماجراجوییتون گل کنه و بخواید با ماشین کنار ساحل گشت بزنید. کار خوبی می‌کنید اما به جزر و مد دقت داشته باشید و قبل از اینکه کار به جرثقیل و امداد برسه برگردید به جای پارک.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصفیه فاضلاب شهری چیست؟ - فراب صنعت
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 17:48 | بازدید : 413 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

 

سیستم تصفیه فاضلاب در کارخانه شرکت مهندسی فراب صنعت تولید شده و بعد از منتقل شدن سیستم در محل پروژه راه اندازی می گردد. روند مورد استفاده برای تصفیـه روش لجن فعـال با هـوادهی گستـرده است که از نوع روش های هوازی و بیولوژیکی می­باشد. این پکیج قادر است بصورت روزانه فاضلاب ناشی از شست و شو  را تصفیه کرده و کیفیت پساب را به سطح استانداردهای زیست محیطی برساند.

روش های تصفیه فاصلاب

بطورکلی روش های تصفیه فاضلاب را می ­توان به ۳ دسته اصلی فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تقسیم بندی نمود. اتفاق نادریست اگر که یکی از روش های گفته شده بتواند تمامی خواسته­ ها را از سیستم تصفیه برآورده سازد. بنابراین در اکثر موارد لازم است که ترکیبی از روشهای فوق استفاده شود.

۱-روشهای فیزیکی ­

در این روش از نیروهای فیزیکی برای جداسازی مواد از جریان فاضلاب استفاده می­ شود. بدلیل سادگی این فرآیند، روشهای فیزیکی اولین روش های مورد استفاده در تصفیه فاضلاب بوده­ اند.

هزینه به نسبت دیگر روش ها، کمتر است و همواره سعی شده در انتخاب فرآیند های تصفیه فاصلاب از حداکثر توان این روش استفاده شود.

آشغالگیری، دانه­ گیری، ته­ نشینی، شناورسازی، چربی­گیر و فیلتراسیون همگی نمونه ­هایی از روش های فیزیکی درتصفیه فاضلاب می­باشند.

 

۲-روشهای شیمیایی

دراین روش، فرآیند جداسازی یا تبدیل مواد آلاینده، به کمک افزودن موادشیمیایی ودر نتیجه واکنش ­های شیمیایی آن مواد صورت می­ گیرد. پیچیدگی در این فرآیندها به مراتب بیش از روشهای فیزیکی می­باشد.

پیچیدگی سبب دشواری نسبی در بهره­برداری از روشهای شیمیایی می­گردد. از این رو تا حد امکان سعی می ­شود که کمتر از روشهای شیمیایی در سیستم تصفیه استفاده شود. همچنین هزینه خرید و نگهداری مواد شیمیایی مورد نیاز در برخی موارد بزرگترین مانع در کاربرد فرآیندهای شیمیایی است.

ترسیب (انعقاد و لخته ­سازی) شیمیایی و گندزدایی با کلر وترکیبات آن جزء مهمترین روشهای شیمیایی مورد استفاده در تصفیه فاضلاب هستند.

۳- روشهای بیولوژیکی

به آن دسته از روش هایی که درآنها از فرآیندهای بیولوژیکی برای تصفیه فاضلاب استفاده می­شود، روش های بیولوژیکی می­ گویند. در این روشها میکروارگانیسم­ها (بویژه باکتریها) نقش اصلی را درفرآیند تصفیه برعهده دارند چراکه آنها با استفاده ازمکانیزم ­های درونی خود مواد آلی موجود در فاضلاب را جذب کرده و از آن برای تولید سلول جدید و کسب انرژی استفاده می­کنند.

از آنجاکه سهم عمده ­ای از آلاینده­های فاضلاب­ها را مواد آلی تشکیل می­دهند، استفاده از روشهای بیولوژیکی امروزه بطور گسترده­ای برای تصفیه فاضلاب ها متداول شده است. روشهای بیولوژیکی قادرند با هزینه ­ای پایین، طیف گسترده ­ای از آلاینده­ ها را مورد تصفیه قرار دهند.

۳-۱روش لجن فعال متعارف

این روش یکی از پرکاربرد ترین روشهای بیولوژیکی در تصفیه انواع فاضلاب ­های بهداشتی و تصفیه پساب صنعتی است. فرآیند بیولوژیکی در این روش از نوع هوازی بوده که رشد میکروارگانیسم ­ها درآن بصورت معلق صورت می­گیرد.

این روش عموماً درمواردی بکار می رود که حجم فاضلاب ورودی به تصفیه خانه بالا بوده و به همین سبب تأسیسات و تجهیزات ویژه ­ای برای آبگیری و هضم لجن در نظر گرفته می­شود.

 

 روش لجن فعال با هوادهی گسترده

فرآیند تصفیه در این روش مطابق فرآیند لجن فعال است با این تفاوت که به منظور کاهش حجم لجن تولیدی و مشکلات ناشی از آن اصلاحاتی در روش تصفیه صورت گرفته است. این اصلاحات شامل افزایش زمان ماند هیدرولیکی و عمر لجن می­باشد.

این تغییرات سبب شده است که میزان لجن دفعی بطور قابل ملاحظه­ای کاهش یابد. همچنین پایداری و مقاومت سیستم نسبت به نوسانات کیفی و کمی ورودی افزایش یافته است. انعطاف پذیری و پایداری این سیستم سبب شده است که امروزه در کشور ما بطور گسترده­ای از این روش برای تصفیه انواع فاضلاب های بهداشتی و صنعتی استفاده شود.

روش بستر لجن رو به بالا بی هوازی

این روش جزء مهمترین روشهای بیولوژیکی و بی­هوازی تصفیه فاضلاب است. در این روش رئاکتور مورد استفاده یک نوع رئاکتور با جریان رو به بالا است که در آن بستری از دانه­هایی که به شکل بیولوژیکی تشکیل یافته­اند، نقش پرکننده را دارند. هنگامی که فاضلاب به شکل یکنواخت از کف مخزن وارد می­شود، مایع از میان ناحیه هضم، که ناحیه جداسازی جامد و مایع است، عبور می­کند.

 جامداتی که در ناحیه ته ­نشینی جداشده­ اند به ناحیه بستر فعال بازگردانده می­شوند درحالیکه مایع به شکل پساب از سرریز خارج می­گردد. موادآلی توسط توده زیستی تثبیت می­شود وگازحاصل ازتثبیت مواد زاید درمحفظه گاز جمع ­آوری می­گردد.

در انتخاب یک روش تصفیه فاضلاب دو عامل نقش اصلی را ایفاء می­کنند.

عامل اول : کیفیت فاضلاب ورودی به سیستم

عامل دوم : کیفیت موردنیاز برای پساب خروجی می­باشد

 

عدم توجه به هریک از دو عامل فوق به هنگام انتخاب روش تصفیه سبب می­گرددکه سیستم تصفیه نتواند خواسته­های اساسی از آن را برآورده سازد.

انتخاب روش تصفیه

ماهیت آلی فاضلاب تولیدی از یک سو و بارآلودگی آن از سوی دیگر، سبب برتری روشهای بیولوژیکی بر دیگر روشها برای انجام عملیات اصلی تصفیه می­گردد. البته از روشهای فیزیکی و شیمیایی نیز در جریان تصفیه استفاده می­شود اما استفاده از آنها در مراحل پیش تصفیه و گندزدایی خواهد بود و بخش اصلی تصفیه به کمک روشهای بیولوژیکی به انجام خواهد رسید.

فرآیندها

سهم بسیار بالایی از بار آلودگی فاضلابهای بهداشتی مربوط به اجزای آلی آن می­باشد. این اجزا به سبب ماهیت خود منبع تغذیه بسیار مناسبی برای میکروارگانیسم­ها می­باشند. به همین سبب در اغلب موارد از روشهای بیولوژیکی برای تصفیه این فاضلابها استفاده می­شود.
آشغالگیری ذرات درشت دانه معمولاً درجریانات فاضلاب ها وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد مشکل در تأسیسات الکترومکانیکال و گرفتگی در لوله لازم است که این ذرات درشت دانه جدا گردند. این عملیات توسط واحد آشغالگیر یه انجام می­رسد.
آشغالگیرها در انواع و ظرفیتهای مختلف قابل ساخت هستند که طراحی و ساخت آنها با توجه به دبی فاضلاب، قطر ذرات عبوری، دستی یا مکانیکی بودن تمیزشدن آن، pH فاضلاب و شرایط بهره­برداری محلی صورت می­گیرد.

EAAS- هوادهی گسترده با رجوع به بخش معرفی روشهای بیولوژیکی و درنظر گرفتن مزایا و معایب هرکدام از سیستم­ها، سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده به عنوان بهترین گزینه تصفیه برای بخش هوازی سیستم انتخاب شده است. چراکه این روش علاوه بر برخورداری از راندمان بالا در تصفیه، لجن بسیار کمتری تولیدکرده و همچنین لجن تولیدی آن تثبیت شده  خواهد بود. تولید لجن کمتر از آنجا مورد اهمیت قرار می­گیرد که مسئله دفع و پردازش لجن از مشکلات مهم تصفیه­ خانه­های فاضلاب است.
پس از استفاده از روش لجن فعال با هوادهی گسترده و ته نشین نمودن لجن تولیدی آن، این نیاز وجود دارد که پساب خروجی گندزدایی شود. بنابراین گندزدایی به عنوان آخرین فرآیند، درسیستم تصفیه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گند زدایی

اگرچه وجود میکروارگانیسم­ها و به خصوص باکتری­ها در تصفیه فاضلاب نقشی اساسی را دارند ولی خروج بدون کنترل آنها از تصفیه­ خانه و ورود آنها به منابع آب پذیرنده می­تواند سبب بروز آلودگی میکروبی و بیماری­های ناشی از آن شود. به همین سبب فرآیند گندزدایی به عنوان آخرین فرآیند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

واحدها:

۱-    آشغالگیری
به منظور جداسازی هرگونه مواد جامد درشت که از راههای مختلف می­توانند وارد شبکه جمع­آوری فاضلاب شود، در ابتدای سیستم یک واحد آشغالگیری پیش بینی شده است. این مواد جامد درشت مشکلاتی از قبیل گرفتگی و خوردگی پمپها و اتصالات آنها، تجمع در حوض هوادهی وانسداد فیزیکی لوله­های ارتباطی را به دنبال دارند.

۲-    مخزن متعادل ساز
دراغلب موارد در مقدار و کیفیت فاضلاب تولیدی نوساناتی وجود دارد. این درحالی است که بهترین راندمان سیستم زمانی اتفاق می­افتد که حجم بار وارده و کیفیت آن ثابت و پایدار باشد. به منظور چنین شرایطی لازم است که قبل از فرآیندهای اصلی تصفیه، با استفاده از یک مخزن متعادل ساز عملیات یکنواخت سازی کیفی و کمی فاضلاب را به انجام رساند.
همچنین با توجه به اینکه عموماً عمق لوله انتقال دهنده فاضلاب به سیستم بیش از ۲ متر است لذا لازم  است که جهت ایجاد شرایط هیدورلیکـی مناسب، عملیات پمپاژ صورت گیرد. که جهت کاهش هزینه­ها می­توان پمپ های مزبور را در مخزن متعادل ساز کارگذاری کرده و از این مخزن به عنوان ایستگاه پمپاژ اولیه نیز استفاده نمود.

این واحد شامل تجهیزاتی نظیر الکتروپمپ های مستغرق فاضلابی و سطح سنج می­باشد.

۳-    مخزن هوادهی
ماهیت هوازی فرآیند لجن فعال با هوادهی گسترده ایجاب می­نماید که جهت انجام صحیح واکنشها اکسیژن مورد نیاز سیستم تأمین شود. این عمل در مخزن هوادهی به وقوع می­پیوندد. به عبارت دیگر وظیفه مهم و اساسی تأمین اکسیژن مورد نیاز سیستم به عهده مخزن هوادهی و هواده­های مرتبط با آن است. دراین مخزن اصلی­ترین واکنشهای تصفیه اتفاق افتاده و مواد آلی پس از تجزیه به توده­های سلولی و انرژی تبدیل می­گردند.
مهمترین تجهیزات مربوط به این واحد هواده ­هایی هستند که هوای مورد نیازسیستم رابه فاضلاب تزریق می­کنند.دیگرتجهیزات این واحد شامل لوله کشیهای سیستم هوادهی و افشانک­های پخش هوامی­باشند.

۴-    مخزن ته نشینی
مجموعه فرآیندهای اتفاق افتاده در مخـزن هـوادهی منجر بـه تولید توده­های بیولوژیکی سنگینی می­شودکه قابلیت ته­نشینی دارند. از این رو پس از مخزن هوادهی یک مخزن ته­نشینی قرارداده می­شود تا بدین وسیله بتوان توده­های تشکیل شده را ازجریان فاضلاب حذف نمود.
در کف این مخزن تجهیزات مربوط به پمپاژ لجن ته­نشین شده که شامل پمپ حبابی (Air Lift Pump) و لوله ورودی هوای آن و نیز لوله تخلیه لجن وجود دارد.

۵-    مخزن هاضم لجن
لجن ته­نشین شده در مخزن ته­نشینی لازم است که ضمن خروج از مخزن ته­نشینی با نسبت مناسب به سمت مخزن هوادهی و هاضم لجن فرستاده شود. به سبب آنکه لخته­های تشکیل شده لجن بصورتی ضعیف به یکدیگر پیوسته شده­اند استفاده از پمپ های سانتریفیوژ سبب شکسته شدن این لخته­ها خواهد شد. به همین علت برای پمپاژ لجن فعال معمولاً از پمپهای حبابی (Air Lift Pump) استفاده می­شود.

۶-    مخزن گند زدایی
دراین مخزن عملیات گندزدایی (ضدعفونی) به انجام می­رسد. در این واحد با انجام مجموعه­ای از واکنش­های اکسیداسیون میکروارگانیسم­های موجود از جریان فاضلاب حذف می­گردند.

۷-    هاضم لجن
به منظور نگهداری لجن مازاد تا زمان دفع نهایی آن، یک مخزن برای ذخیره لجن در نظرگرفته شده است

۸-    تابلو برق

برای بهره­برداری مناسب از سیستم­های تصفیه لازم است که بهره­ بردار بتواند بوسیله یک تابلو فرمان کلیه تجهیزات الکترومکانیکی سیستم را کنترل و راهبری نماید. بنابراین یکی از اجزای سیستم تصفیه تابلو کنترل و توزیع قدرت است.
مصالح سازه ایی برای ساخت این تصفیه­خانه از سه نوع مصالح می­توان استفاده کرد. مصالح بتنی مسلح، فولادی و پلی­اتیلنی امروزه مهمترین مواد مورد استفاده در ساخت انواع تصفیه­خانه­ها هستند. برای انتخاب درست مصالح مورد استفاده در ساخت تصفیه­خانه­ها نکات زیر را باید همواره مورد توجه قرار داد.

این نکات عبارتند از:

۱-    هزینه ساخت

۲-      سرعت ساخت و اجرا

۳-    قابلیت ارتقاء و افزایش ظرفیت تصفیه­خانه

۴-    مقاومت در برابر شرایط محیطی

۵-    قابلیت جابجایی واحدها و سیستم تصفیه

۶-    امکان انجام اصلاحات مورد نیاز در طول بهره­برداری با حداقل هزینه

۷-    عمر مفید سازه­ها و تأسیسات

بتن مسلح :

بتن مسلح جزء قدیمی­ترین مصالح مورد استفاده در ساخت انواع تصفیه­ خانه­ ها است. از این مصالح به­ خصوص در ساخت تصفیه­ خانه­های بزرگ و در مقیاس تصفیه­ خانه­ های شهری و یا شهرکهای صنعتی بزرگ استفاده می­شود­. به دلیل ماهیت قلیایی که بتن دارد همواره مشکلاتی در خصوص تماس فاضلاب های اسیدی با آن بروز می­نماید و از آنجا که استفاده از پوششهای حفاظتی بتن مقرون به صرفه نیست در بسیاری از موارد از سازه­های بتنی بدون هیچ­گونه پوشش حفاظتی استفاده می­شود.

ویژگیهای استفاده از بتن مسلح در ساخت سیستم­ های تصفیه شامل موارد زیر است:
۱-    در مقیاس تصفیه­ خانه­ های بزرگ هزینه آن نسبت به دیگر مصالح کمتر است.
۲-    سرعت ساخت این سیستم­ ها خیلی پایین بوده و در صورت برخورد مراحل ساخت به فصول سرد سال مشکلات زیادی در ساخت تصفیه­خانه بوجود خواهد آمد.
۳-    لازم است که این سیستم­ ها بصورت درجا ساخته شده و امکان ساخت آنها در خارج از محل بهره­برداری وجود ندارد.
۴-    به سبب ماهیت اسیدی بسیاری از فاضلابها همواره این سیستم­ها با مشکلات خوردگی آرماتورها و پوسته­ شدن جداره بتن روبرو هستند.
۵-    امکان جابجایی هر چند کوچک این سیستم­هاحتی با صرف هزینه­های بالا وجود ندارد.
۶-    عملیات ساختمانی این سیستم­ ها سنگین بوده و در محلهایی که انجام کارهای ساختمانی و عمرانی مشکلاتی را در محل احداث تصفیه­خانه ایجاد می­نمایند،‌ساخت آنها همواره با مشکل روبروست.
۷-    این سیستم­ها را می­توان هم بصورت نیمه مدفون و هم مدفون اجرا کرد.

فولاد

یکی از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در ساخت تصفیه­ خانه­ ها به خصوص تصفیه­ خانه­ های کوچک یا همان پکیج­های تصفیه، فولاد است. فولاد به سبب مقاومت بسیار بالا و انعطاف­پذیری در ساخت هر شکل سازه و سرعت در ساخت مقبولیت زیادی به خصوص در ساخت تصفیه­ خانه­ های واحدهای صنعتی و اجتماعات کوچک دارد.­ عمده نگرانی که در استفاده از این ماده وجود دارد بحث خوردگی است که این نگرانی با استفاده از پوششهای محافظتی استاندارد کاملاً  رفع شده است.

ویژگیهای استفاده از فولاد در ساخت سیستم­ های تصفیه شامل موارد زیر است:
۱-    سرعت ساخت این تصفیه­خانه­ها بالاست.
۲-    این سیستم­ها به راحتی قابلیت جابجایی داشته و در صورت نیاز می­توان محل تصفیه­خانه را به محل مناسب تغییر داد.
۳-    در ظرفیتهای پایین هزینه ساخت سیستم تصفیه با استفاده از فولاد کمتر از دیگر مواد است.
۴-    این امکان وجود دارد این سیستم­ها در محل خارج از پروژه و با امکانات بهتر و کاملتر ساخته شده و سپس به محل پروژه انتقال یافته و مورد بهره­برداری قرار گیرند.
۵-    نما و منظره این سیستم­ها کاملا قابل کنترل بوده و قابلیت هماهنگی با هر محیطی را دارند.
۶-    نیاز به گودبرداری و عملیات ساختمانی زیادی نداشته و دارای حداقل مشکلات ناشی از کارهای ساختمانی در محل هستند.
۷-    بدلیل خواص شیمیایی فولاد، استفاده از پوششهای حفاظتی در سطوح تماس فاضلاب با فولاد ضروری است.
۸-    در شرایط عادی و بدون در نظرگرفتن تمهیدات لازم امکان مدفون ساختن این سیستم­ها وجود ندارد.

مهمترین مزایای پکیج تصفیه فاضلاب عبارت است از : 
– بدون بو
– شکل ظاهری زیبا و مستحکم مصرف انرژی پایین
– قابلیت ارتقا در صورت تغییرات در ساختمان اولیه
– کارایی و راندمان بسیار بالا در تصفیه فاضلاب
– قابلیت جابجایی پکیج حتی پس از نصب و راه‌اندازی
– سرعت بالا در ساخت، نصب و راه‌اندازی
– برخورداری از کلیه واحدها و تجهیزات موردنیاز جهت تصفیه
– گارانتی یک ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
– سهولت بهره‌برداری و نگهداری به سبب نوع طراحی و ساخت و تجهیزات بکاررفته در پکیج

منبع: http://www.farabsanaat.com/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرز تهیه کباب بختیاری
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 17:29 | بازدید : 406 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

کباب بختیاری یکی از کبابهای سنتی و مشهور ایرانیه که توی چهار محال و بختیاری تهیه میشد اما امروزه در سراسر ایران و جهان به خصوص خاورمیانه به یک غذای مشهور تبدیل شده، برای تهیه اون از راسته گوسفندی و سینه مرغ استفاده می‌شه.
 
برای تهیه کردن بهترین غذاهای خوردنی به سایت غذاپذ مراجعه کنید.
  • 300 گرم فیله گوساله (یا گوسفند)
  • 300 گرم سینه‌ مرغ (بدون استخوان)
  • 50 گرم کره
  • 1 عدد پیاز
  • 1 عدد فلفل دلمه ای سبز
  • 1 قاشق سوپ خوری آب لیمو (تازه)
  • 1 قاشق سوپ خوری زعفران دم کرده
  • 2 قاشق غذا خوری روغن زیتون
  • به مقدار لازم نمک و فلفل سیاه

مواد برای مزه دار کردن

  • 2 قاشق سوپ خوری سس سویا
  • 2 قاشق سوپ خوری روغن زیتون
  • 1 عدد پیاز
  • 1 قاشق چای خوری فلفل سیاه

دستور تهیه

 
  • فیله گوساله رو شسته و خشک می کنیم و به طول روی سطح مناسب قرار داده و قبضه کرده و برش می زنیم، فیله های مرغ رو هم به دو یا سه قسمت تقسیم می کنیم. (بسته به اندازه فیله). گوشت و مرغ رو با گوشت کوب کمی می کوبیم تا نرم بشه.
  • برای نرم کردن یک کیلو گوشت قرمز آب پیاز، سس سویا، فلفل سیاه، روغن زیتون رو ترکیب و برای یک روز گوشت رو توی اون می خوابونیم. گوشت سینه مرغ رو با زعفران، آب پیاز، روغن زیتون و نمک و فلفل مخلوط می کنیم و چند ساعت می ذاریم تا طعم دار بشه.
  • ۴-۵ ساعت قبل از به سیخ کشیدن مرغ و گوشت، پیاز و فلفل دلمه‌ای رو خلال می کنیم و داخل مواد قبلی می ذاریم. آبلیمو رو نیم ساعت قبل از پخت به هر دو اضافه می کنیم، نمک رو هم به گوشت قرمز اضافه می کنیم.
  • به ترتیب ۲ تکه از گوشت قرمز و ۲ تکه از گوشت مرغ رو به سیخ می کشیم و این ترتیب رو ادامه میدیم تا وزن هر سیخ به حدود ۱۵۰ گرم برسه.کمی با گوشت کوب اون ها رو می کوبیم تا به هم نزدیک بشن و مرز بین اون ها کمتر پیدا بشه.
  • با فرچه یا چنگال کره رو روی کباب ها مالیده و کمی نمک روی اون می پاشیم. نیاز به آتش تند داریم تا روی گوشت ها حالت برشتگی پیدا کنه، اگه تکه های گوشت رو کمی ضخیم تر برش زده باشیم، اجازه میدیم به آرومی کباب ها به پخت کامل برسند.
  • کباب ها رو توی ظرفی قرار داده با گذاشتن تکه نونی روی اون ها از سیخ خارج می کنیم و با ریحان و گوجه فرنگی تزئین کرده و با دوغ و نان سنگک سرو می کنیم.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش گرفتن تیک ابی اینستاگرام
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 17:14 | بازدید : 423 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

تیک آبی اینستاگرام تأییدی بر صحت و اطمینان افرادی می­باشد که به دنبال شخص خاص و مشهوری در صفحات اینستاگرام هستند. آیا تا به ‌حال شده، وقتی وارد اینستاگرام می­شوید، در صفحات و پروفایل برخی از افراد مطابق تصویر زیر با تیک آبی روبه‌رو شوید، ما امروز قصد داریم به شما از تأثیرات و اهمیت تیک آبی در اینستاگرام و درنهایت نیز طریقه صحیح دریافت آن را آموزش دهیم. پس اگر شما نیز یکی از کاربران اینستاگرام هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

سایت رونق یکی از بهترین سایت های ایرانی برای آموزش و کسب درآمد از اینترنت.

 

کمی از اسرار دریافت تیک آبی در اینستاگرام

تائید شدن در اینستاگرام و دریافت تیک آبی ممکن است کاری دشوار باشد اما با آموزش­های ما و نکاتی که در این مقاله گفته می­شود، به­راحتی می­توانید در اینستا تائید شوید. بسیاری دیگر از شبکه­های اجتماعی نیز این علامت آبی را دارند، اهمیت و توجه به این علامت­های تائید از سوی یک شبکه اجتماعی مهم بوده و تصور نکنید که برای زیبایی و طراحی در کنار پروفایل افراد قرارگرفته است، بلکه نشان­دهنده اصالت صفحه فرد مشهور یا اینفلوئنسر­ها می­باشد.

افراد سودجو همیشه هستند و در تلاش می­باشند تا از صفحات برخی از افراد به­ویژه اشخاص معروف هویت­های جعلی ایجاد کرده و نهایت استفاده را از آن­ها ببرند. به همین دلیل اینستاگرام نیز همانند سایر شبکه­های اجتماعی تیک آبی را برای جلوگیری از این اقدامات شوم قرار داده است.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم معنای دقیقی از تیک آبی اینستاگرام ارائه دهیم، باید بگوییم که وجود تیک آبی در صفحه پروفایل هر شخصی نشان‌دهنده تائید حساب کاربردی آن شخص از سوی اینستاگرام است. درواقع این اطمینان را به کاربران می­دهد، صفحه موردنظر آن­ها تقلبی نبوده و برای همان شخص است. حال وجود تیک آبی در این صفحات برای کسب‌وکار و فروش نیز تأثیرات سودمندی خواهد داشت.

 

 

افراد می­توانند با دیدن این علامت از اصلی بودن صفحه مطمئن شده و حتی اقدام به خرید محصولات نمایند. این علامت تائید از سوی اینستا را بیش­تر می­توان در صفحات افراد مشهور همانند خواننده­ها، بازیگران، سیاستمداران و … مشاهده کرد.

البته این نکته را هم بدانید که اگر کاربر عادی اینستاگرام هستید، می­توانید تیک آبی را دریافت کنید تا تأییدی از سوی اینستاگرام داشته باشید و حتماً نباید فرد مشهوری باشید تا اقدام به این کار نمایید؛ اما اگر صفحه­ای دارید که از طریق آن به فروش و کسب‌وکار می­پردازید، بهتر است که با آموزشات ما همراه بوده و با چند نکته اساسی این مهر تائید را دریافت کنید.

 

چگونه تیک آبی بگیریم؟

دریافت تیک آبی اینستاگرام نشان­دهنده اعتبار حساب شما خواهد بود. امروزه شبکه­های اجتماعی از پربازدیدترین و مؤثرترین روش­های بازاریابی محسوب می­گردند، اگر شما نیز درآمد خود را از این راه به دست می­آورید، پیشنهاد می­کنم با این روش­های آموزشی که توسط کارشناسان ما بعد از تحقیق و بررسی­های فراوان و مراجعه به پروفایل حساب هزاران فرد مشهور برای شما لیست شده را مطالعه فرمایید.

 

بالا بودن میزان فالوورهای اکانت اینستاگرام

یکی از عوامل مؤثری که در دریافت تیک آبی اینستاگرام بسیار سودمند خواهد بود، بالا بودن میزان فالوورها است. درواقع اولین موضوعی که شانس شما را افزایش می­دهد، همین است. همان‌طور که می­دانید معمولاً تعداد فالوورها و بازدیدکننده­های افراد مشهوری همانند بازیکنان و قهرمانان ورزشی، خوانندگان و سایر شخصیت­هایی که در بین مردم محبوبیت دارند، بسیار بالاست و آن­ها قادر به دریافت تائید رسمی اینستاگرام هستند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 183
:: بازدید ماه : 1607
:: بازدید سال : 9846
:: بازدید کلی : 171150