تاوان سکوت
هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان
جمعه 12 فروردين 1401 ساعت 19:53 | بازدید : 312 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )


هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان: تزریق ژل یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین روش هایی است که می تواند به پوست حجم دهد. با گذشت زمان، بافت ها حجم خود را از دست می دهند و ظاهری توخالی روی پوست ظاهر می شود. چین و چروک و کاهش حجم بافت به دلایل مختلفی در پوست ایجاد می شود. افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تغذیه نامناسب و سیگار کشیدن می تواند به پوست آسیب برساند.

راه های زیادی برای مرتب سازی وجود دارد. از جمله تزریق چربی، فیلر، تزریق ژل و ... تزریق ژل یکی از روش های موثر و پرطرفدار برای رفع افتادگی گونه و رفع چین و چروک و پیری پوست است. البته باید توسط پزشک و ژلی که برای تزریق گونه استفاده می شود انتخاب شود.

برای کاهش عوارض جانبی بسیار مراقب باشید. بهتر است از ژل استفاده کنید. دارای ترکیبات طبیعی و از نظر ایمنی مناسب و تایید شده است. ژل هیالورونیک اسید بهترین ژل برای تزریق به گونه است. چون مواد طبیعی دارد و با بدن ما سازگار است و در صورت نارضایتی به راحتی تخلیه می شود.

در مقاله هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان به بررسی این روش پرداخته ایم.

مراحل انجام کار
نکته بسیار مهم در تزریق ژل که باید به آن بسیار توجه شود این است که قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل، یک پزشک متخصص و با تجربه و آشنا به آناتومی صورت و بدن را انتخاب کنید. طبیعی و متناسب با سایر نواحی بدن یا صورت شما بسیار مهم است.

زیرا امروزه ظاهر پف کرده یا عروسک در مد و زیبایی جایی ندارد. همچنین کلینیک یا مطب را انتخاب کنید که دارای تاییدیه های لازم برای تزریق ژل باشد و از ژل های با کیفیت و معتبر با تاریخ انقضا معتبر استفاده کند. اگر از ژل های ارزان و بی کیفیت برای خود استفاده کنید، عوارض و مشکلات زیادی را به همراه دارد و علاوه بر ضرر مالی، زیبایی و سلامتی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

بهترین پزشک برای تزریق ژل فردی است که آموزش های لازم را در این زمینه دیده باشد. یا یک جراح پلاستیک، متخصص پوست. برخی از آرایشگران این تزریق را انجام می دهند که غیراصولی است و گاهی صدمات جبران ناپذیری را به همراه دارد. تزریق ژل حساسیت کاری بالایی دارد. زیرا هر اشتباه و بی احتیاطی می تواند زیبایی شما را به خطر بیندازد. پس حتما در انتخاب دکتر کاربلد بسیار دقت کنید تا گونه هایی خوش فرم و متقارن داشته باشید. پس از تزریق، پزشک با تکنیک های خاصی گونه شما را ماساژ می دهد تا فرم نهایی کار به دست آید.

برای اطلاع از "هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان" ادامه مقاله را از دست ندهید.

برنامه ها یا مزایا
ماندگاری طولانی

دوره نقاهت کوتاه

از مواد شیمیایی استفاده نکنید

جوان سازی پوست

به ظاهر دلخواه برسید

هزینه کمتر از روش های دیگر

بهترین نامزد
ژل گونه مناسب افرادی است که به دلیل ساختار صورت دارای حجم کم و کوچکی هستند.

کسانی که اندازه گونه آنها متفاوت است. یا به طور کلی یک گونه کوچکتر از دیگری است.

افرادی که عضلات صورت ضعیفی دارند که باعث افتادگی عضلات صورت می شود.

افرادی که به دلیل بیماری یا تصادف دچار ناهنجاری در صورت خود می شوند. آنها می توانند زیبایی از دست رفته را با تزریق ژل بازگردانند.

کسانی که از ظاهر گونه های خود ناراضی هستند.

معایب یا عوارض
یکی از شایع ترین عوارض تورم و کبودی است که معمولا در عرض یک هفته برطرف می شود.

برآمدگی ژل عارضه دیگری است که اگر تزریق با تکنیک مناسب و ژل استاندارد انجام شود، ایجاد نمی شود.

همچنین افتادگی گونه که کاملاً به مهارت پزشک و تکنیک تزریق بستگی دارد، بنابراین تزریق توسط پزشک مجرب و با تکنیک صحیح این عارضه را نخواهد داشت. توسط دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی شهرهای آراد انجام می شود و عوامل موثر بر آن برای شما بررسی می شود.

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان
هزینه تزریق ژل گونه بسته به میزان ژل استفاده شده و اندازه گونه ها و افتادگی گونه ها در افراد مختلف متفاوت است. همچنین هزینه ها در کلینیک به کلینیک متفاوت است. اگر می خواهید از تخفیف ها و هزینه های روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و مشاوره و کلیه خدمات در این کلینیک بین المللی کاملا رایگان می باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 191
:: بازدید ماه : 1615
:: بازدید سال : 9854
:: بازدید کلی : 171158